vbiran انجمن ها

ساخت وبلاگ
  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 22:49

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:29

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 266 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:09

مطمئنا در دنیای IT و برنامه نویسی وب واژگان زیادی به گوش شما خورده است که از نظر شما دارای معانی یکسانی بوده اند دراین مقاله قصد داریم در مورد تفاوت ها و شباهت های وبسایت و وب اپلیکیشن در طراحی سایت با شما صحبت کنیم.عموما وبسایت به یک برنامه کاربردی گفته می شود که در اینترنت ارائه میشود و به ارائه ی اخبار یا توضیحاتی پیرامون یک خدمت می پردازد

وب اپلیکیشن ها (برنامه نویسی وب) نرم افزارهای کاربردی است که پس از بررسی و یک مجموعه و مشخص کردن آیتم ها، عملکردها، عمل گرها و جریان ها برای آن مجموعه برنامه نویسی میشود و در دنیای اینترنت منتشر میشودمیتوان به طور خلاصه بیان کرد که تاکید وبسایت بر محتوا می باشد ولی وب اپلیکیشن بر اجرا و عملیات مبتنی میباشد.بنابراین باتوجه به نیاز وب اپلیکیشن به شناخت مجموعه و تجزیه تحلیل، طراحی و پیاده سازی آن مدت زمان بیشتری نیاز دارد و هزینه بیشتری را هم صرف میکند.هنگامی که قرار است در ویژیوال استادیو پروژه ای را طراحی سایت آغاز کنید، دو انتخاب دارید.

web application project

web site project

که برای باز کردن و ایجاد هر یک از انها میتوانید از منو ی فایل آنها را ایجاد نماییداما کدام یک را باید انتخاب کنید؟ نکته ای که در اینجا ورود دارد مربوط به زمان آینده مییاشد زیرا ماکروسایت در آینده قصد دارد تنها از web application project حمایت کند یعنی ابزار هایی که ماکروسافت قرار است در نرم افزار خوددر نسخه های بعدی ایجاد کند تنها برای web application project کاربرد دارد.

حال به ویژگی های این دو پروژه میپردازیم :

شما در Web Site Project از امکانات زیر میتوانید بهره مند شوید :

زمانی که سایت خود را در ویژوال استادیو اجرا میکنید پس از ثبت تغییرات هاست شما نیز بروز رسانی میشود که این اتفاق توسط FTP انجام میشودامکان استفاده از دو زبان دات نت ویژال بیسیک و سی شارپ در یک پروژه وجود دارد.لزومی ندارد پس از تغییرات کوچکی در فایل ها تمام پروژه را آپلود نمایید بلکه تنها فایل مورد نظر کافی است.با استفاده از precompile شما میتوانید تنها بخش مورد نظر سایت خود را کامپیل کنید

شما در Web Application Project از امکانات زیر میتوانید بهره مند شوید :

اگر سایت و یا پرتالی قرار است به چند سازمان مختلف ارائه دهید آنها ممکن است ازشما بخواهند که رمز عبور هاست را داشته باشند که در این صورت آنها به راحتی به تمامی سورس کد های شما دسترسی دارند. در صورتی که از web applicationاستفاده کنید فقط کافیست فایلهای aspx را آپلود نمایید و نیازی به به فایل های CS نیست. و به جای سورس شما میتوانید یک فایل DLL را قرار دهید.

امید وارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 243 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 17:04

متاسفانه بعد از گذشت سالها، تصور بسیاری از افراد درباره Tag (برچسب) در سیستم های مدیریت محتوا و وبلاگ ها، در سال های گذشته باقی مونده و حتی روی تگ یا برچسب، خیلی وسواس به خرج داده میشه!توی یکی دو ماه اخیر، در کامنت ها و ایمیل ها، خیلی از ما درباره برچسب و تگ گذاری سوال پرسیده شد که به دلیل مفصل بودن پاسخ، نمی تونستیم جواب جامعی بدیم.قل از مطالعه این مطلب و سایر مطالب سئو روز، ذهنتون رو از همه باور ها و عادت های رایج در سئو دور کنید.

تگ، سالهاست از نظر سئو منسوخ شدست و جز دردسر و حذف ایندکس های شما، هیچ فایده ای نداره.مگر در شرایط و با رعایت اصول خاص!برچسب ها، خونخوار های رتبه و ایندکس وب سایت شما هستند! به خاطر بحث Duplicate Content (ایجاد شدن محتوای تکراری).
اصلا برچسب چه کاربردی داره و به چه هدفی ساخته شده؟

اصل و اساس ماهیت برچسب و تگ، به معنی کلمات کلیدی پست ها و صفحات وب سایت شماست.اما نه کلمه کلیدی برای موتور جستجو! بلکه برای جستجوی داخلی وب سایت شما!
تگ از نظر فنی دقیقا چگونه عمل می کنه؟

تگ ها، یک صفحه با URL جدید که اون URL ، دقیقا همون عبارت تگ هست، ایجاد می کنند و باعث میشه وقتی در داخل وب سایت، اون عبارت جستجو میشه، از تگ ها برای نمایش نتایج جستجوی داخلی وب سایت، استفاده بشه.برای مثال در این پست در سئو روز، درباره تگ و برچسب و محتوای تکراری صحبت شده و ما میخوایم اگر کاربر در داخل وب سایت سئوروز، کلمه Duplicate Content رو جستجو کرد، لینک این پست، در نتایج جستجوی داخلی سایت ما، نشون داده بشه.در این صورت ما از تگ، استفاده می کنیم.

وقتی از برچسب(تگ) استفاده می کنید، محتوای یکسانی با محتوای پست اصلی به وجود میاد.یعنی یک صفحه با URL متفاوت که عینا همون محتوا رو داره.برای مثال، این مطلب، یک صفحه با عنوان “برچسب و محتوای تکراری – ضرر های تگ در سئو” هست که اگر براش برچسب “Duplicate Content” رو وارد کنیم، باعث میشه همین محتوا این بار با URL این تگ یعنی (duplicate-content) ایجاد بشه.این یعنی Duplicate Content که گوگل یکی از URL ها رو حذف می کنه.به طور خلاصه یک صفحه جدید که کلمه کلیدی مد نظر ما عینا در URL اون وجود داره و محتواش هم، همون محتواست ساخته میشه و باعث میشه در جستجوی داخلی وب سایت ما، اون کلمه کلیدی وارد شده در برچسب، تاثیر گذار بشه.
چرا نباید تگ و برچسب ها رو ابزاری برای افزایش رتبه و ورودی گوگل بدونیم؟

سالها قبل که سئو اینقدر پیچیده نشده بود و گوگل به اندازه امروز هوشمند نبود، از همین تگ ها که برای جستجوی داخلی بودند، به منظور سئو و افزایش رتبه بهره گرفته میشد.اون زمان، وجود کلمه کلیدی در URL به شدت حائز اهمیت بود و بحث Duplicate Content (محتوا یا ایندکس های تکراری یک سایت) مطرح نبود و رقابت و هوشمندی و اطلاعات در سطح وب، در کل دنیا، به اندازه امروز نبود.به همین دلیل وقتی از تگ استفاده می کردید، برای گوگل، اگر خوشایند نبود، بد هم نبود که با صفحاتی که URL اونها حاوی کلمات کلیدی بود و به یک محتوا اشاره داشت، مواجه می شد و در بسیاری مواقع منجر به نتیجه می شد.

اما الان دیگه اون زمان گذشته و انقدر فاکتور های سئو، متعدد و گسترده و پیچیده تر شدند که گوگل و یک موتور جستجوی قوی، با دیدن کلمه کلیدی در URL ذوق نمی کنه .چه برسه به اینکه محتوای تکراری (Duplicate Content) هم ایجاد شده باشه! استفاده از تگ، بدون آگاهی و درج کلمات کلیدی هر پست در تگ ها، نوعی از Over Optimization هست.یعنی میاید ابروشو درست کنید، می زنید چشمشم کور می کنید!
از تگ چطور استفاده کنیم که ضرر نداشته باشه؟

هر جوری که دوست دارید استفاده کنید اما با این خط قرمز که محتوای تکراری ایجاد نشه! همین!
چطور می تونیم از تگ استفاده کنیم که محتوای تکراری ایجاد نشه؟

اصلا تگ غیر تکراری یا منحصر به فرد ایجاد نکنید.برای مثال، اگر در سئو روز، ۸ آموزش مرتبط با گوگل وب مستر تولز (سرچ کنسول) وجود داشته باشه و در عین حال، صفحه ای مرتبط با گوگل وب مستر تولز که همه مطالب مرتبط با “آموزش گوگل مستر تولز” رو نشون بده، وجود نداشته باشه(مثل دسته آموزش “گوگل وب مستر تولز”)، برای همه این ۸ مطلب، می شه از برچسب “آموزش گوگل وب مستر تولز” استفاده کرد.به بیان بهتر، استفاده از برچسب، برای وصل کردن صفحات به هم دیگه می تونه مفید باشه.اما تگی که کلا یک بار در کل سایت به کار رفته، بدترین و بیهوده ترین و بی معنا ترین تگ هست و اگر شما اینطور از تگ ها استفاده می کنید به این معنی هست که ماهیت Tag رو به درستی درک نکردید.

اگر شما برای هر پست، با کلمات کلیدی دلخواهتون که دوست دارید، تو گوگل بالا بیاد، تگ ایجاد کنید و noindex یا canonical به صفحه اصلی اون مطلب هم نباشن، در حال ایجاد صفحات با محتوای تکراری هستید و حداقل ضررش ، تلف شدن وقت شما و موتور جستجو هست و حداکثر ضررش، آسیب دیدن سایت شما به خاطر وجود صفحات با محتوای تکراری بسیار زیاده که به صورت کلی موجب حذف ایندکس های تکراری و کاهش رتبه صفحات مشابه میشه.

کلمات کلیدی شما در عنوان، Meta Description و محتوای شما وجود دارند.لازم نیست برای تک تک کلمات کلیدیتون تگ ایجاد کنید که منجر به ایجاد صفحات تکراری بشه!
نکته خیلی مهم:

بسته به تنظیمات قالب و فنی و ساختار ظاهری وب سایت ها، بعضی سایت ها، بخش زیادی از محتوای تگ رو به صورت لیستی نشون میدن.یعنی بخش زیادی نوشته های خود مطلب در صفحه تگ وجود داره که با کلید ادامه مطلب، وارد صفحه اصلی اون مطلب میشه. در عین حال، در بعضی از سایت ها، فقط بخش کمی از مطلب (مثلا سه خط) از محتوای هر پست مرتبط با اون تگ وجود داره و مطالب به شکل خیلی خلاصه و تیتر وار در صفحات تگ، لیست میشن.در صورت عدم رعایت نکات بالا، در حالت اول، ریسک به وجود اومدن Duplicate Content به خاطر شباهت زیاد محتوای صفحات تگ با خود مطلب اصلی، خیلی بالا میره.در حالت دوم هم، به دلیل کوتاه و خالی بودن یا بی ربط شدن صفحه تگ، به کلمه کلیدی، موجب به وجود اومدن صفحات زیاد ضعیف و بی کیفیت از نظر موتور جستجو میشه.

اگر جزو کسانی بودید که مشکل ایندکس نشدن درست صفحاتتون رو داشتید و صفحات برچسب به جای مطلب اصلی یا برعکس در نتایج گوگل نمایش داده می شد، حالا دیگه دلیل ایندکس نشدن صفحاتتون و مشکلاتی که خودتون با دست خودتون برای سایتتون ایجاد می کردید رو متوجه شدید.امیدوارم دیگه با باور های نا اگاهانه و اشتباه و بی اساس سئو مثل “برای هر مطلب N تعداد برچسب با کلمات کلیدی قرار بده” یا “برای هر مطلب بیشتر از N تعداد کلمه کلیدی در قسمت برچسب ها قرار نده” خداحافظی کنید. چون اصلا مشکل این نیست که تگ زیاد بذارید یا کم بذارید!

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 227 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:18

شاید عنوان این مقاله کمی عجیب باشد ! پس عنوان را ساده تر شرح می دهم : چگونه در زمان ساخت لینک ها حواسمان باشد که لینک های بد و بی ارزش نسازیم تا وارد سئو منفی (غیرقانونی) نشویم؟

این مسئله بسیار مهم است.

من قبلا در این مقاله به آموزش ساخت بهترین لینک ها پرداختم و همچنین در این مقاله به ارزش کپی بک لینک رقبایتان برای بهبود وضعیت سئو سایت اشاره کردم.

حالا باید به اشتباهاتی که گاهی از سوی برخی از افراد رخ می دهد اشاره کنم و شما را از آن ها به شدت منع کنم.

بنابراین لطفا با دقت و تمرکز ادامه این مقاله را مطالعه فرمایید :

– به اندازه لینک بسازید ! این طور نباشد که ناگهان شروع کنید به ساخت ده ها لینک و ناگهان هم این کار را رها کنید.

رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

کم کم شروع به ساخت لینک کنید و این کار را همواره ادامه دهید.برای افزایش تعداد لینک ها باید شرایط خاصی داشته باشید که بعدا به آن اشاره خواهم کرد.لینک هایتان باید از همه طریق و به همه صورت ساخته شود.یعنی مثلا هم در شبکه های اجتماعی لینک بسازید و هم در فروم ها ، هم follow بسازید و هم nofollow

– در هنگام ساخت لینک ها به همان اندازه ای که لینک می سازید ، آن صفحه لینک شده را هم بروز کنید.مثلا اگر روزی 50 لینک ارزشمند باکیفیت می سازید باید حداقل 20 پست جدید و با کیفیت هم در سایت قرار دهید. (اگر می دانستید این مسئله چقدر ارزشمند است و چه تاثیری دارد همه اصول کاریتان را رها می کردید و فقط بر این اساس کار می کردید!!!)

– تا می توانید از سایت های ساخت لینک گروهی چه به صورت رایگان و چه به صورت پولی استفاده نکنید.این سایت ها که در اروپا برای خود امپراطوری راه انداخته اند عموما از لینک های بی کیفیت استفاده می کنند.مثلا طبق بررسی بنده این شبکه های ساخت لینک که شبکه های کلاسیک هستند ترکیبی از لینک های زیر را عرضه می کنند :

وبلاگها
شبکه های اجتماعی
صفحات ویکی و …

بیشتر لینک های وبلاگها کیفیت محتوایی پایینی دارند و بیشتر دامنه ها تصادفی هستند و ارتباطی با بازاریابی اینترنتی ندارند.(و یا با موضوع مورد نظر شما)

همچنین در بین آنها تعداد کمی دامنه اجاره ای وجود دارد (دامنه هایی که فقط برای مدت کوتاهی است که بالا آمده اند) ، فقط برای تاکید مضاعف بر اسپم بودن (که برخی از دامنه های اجاره ای دارای رنک بالای اسپم هستند)

– از مخلوطی از لینک ها استفاده کنید.یعنی این طور نباشد که فقط dofollow با رنک بالا بسازید !

هم dofollow با رنک بالا بسازید ، هم با رنک پایین و هم nofollow با رنک بالا

حتی بعضی وقت ها نیاز است که از دامنه های بدون رنک اما با محتوای کاملا مشابه و با کیفیت لینک بگیرید.

بر اثر گذشت زمان به مباحث دیگری هم در زمینه تجارت خود (بر اساس تجربه) دست خواهید یافت …

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 243 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:18

لطفا ابتدا دقت بفرمایید : افزایش رنک نه افزایش پیج رنک !

بعد از چند وقتی که فرصت نداشتم در خدمت شما دوستان عزیز باشم امروز با یک مقاله بسیار مهم ، سایت را بروز می کنم.حتما این مقاله را با دقت بخوانید و به دوستان خود نیز در مورد خرید بک لینک (حتی بک لینک های کاملا اصولی) تذکر دهید.

این مقاله ترجمه ای از یک مقاله معتبر و افزودن نتایج تحلیلی و تجربی بنده به آن است.

اگر از 10 استاد سئو در مورد اهداف الگوریتم پنگوئن گوگل بپرسید، 9 نفر از آنها بطور ناخوداگاه سه کلمه‌ی زیر را بیان می کنند:

“بررسی anchor text بیش از حد بهینه ‌شده”.

این حرف غلط است.

به این عکس نگاه کنید:

اعتبار سایت ها,افزایش اعتبار سایت,افزایش رنک سایت

آنچه که مشاهده می‌کنید، تفکیک anchor text برای یک سایت تایید شده در الگوریتم پنگوئن یعنی cabbagesoup-diet.com است،

در حال حاضر این سایت رتبه یک را برای کلمه کلیدی “cabbage soup diet” داراست.

با محاسبات من، 65% از anchor text آنها شامل تغییرات کوچیکی در cabbage soup diet – و 30% از anchor text نیز با انطباق کامل همراه است.

چطور چنین چیزی ممکن است؟ مگر پنگوئن در مورد anchor text نیست؟

جواب منفی است.

پنگوئن در مورد trust (اعتماد) است و افزایش اعتماد به سایت بی شک مهم ترین تاثیر در افزایش رنک و بهبود نگاه گوگل به سایت هاست.

سئوکاران به دلیل پستی از MicroSiteMasters.com مجبور شدند بپذیرند که anchor text تمام الگوریتم پنگوئن گوگل است.

اما سئوکاران بعد از مقایسه‌ی سایت‌هایی که توسط الگوریتم مجازات شده بودند با سایت‌هایی که از این اثر محفوظ مانده‌اند، به این نتیجه رسیدند که:

“… وقتی به هر سایتی که تحت مجازات الگوریتم پنگوئن قرار گرفته است به طور جداگانه نگاه ‌کنیم، می‌بینیم که یک “کلمه‌ی کلیدی پولی” را به عنوان anchor text برای بیش از 60% از لینک‌های ورودی اش ثبت کرده است”

به عبارت دیگر، علت این‌که تحت مجازات پنگوئن قرار گرفتید، حتماً به کارگیری anchor text بیش از حد بهینه شده است.

در جامعه‌ی سئو، همه‌ی افراد موافق‌اند که پنگوئن فقط در مورد anchor text است. و بنابراین استراتژی سئوی خود را به نحوی تغییر دادند که ” anchor text را تغییر بدهید” را شامل شود.

ولی آن‌ها از نقل قولی از همان مقاله غافل شدند که باعث شگفتی من شد:

“دارا بودن بیش از 60% از anchor text ی که کلمه‌ی کلیدی پولی باشد، ضمانتی برای این نیست که سایت شما تحت تأثیر مجازات‌ها قرار بگیرد “

اگر من الآن جای شما بودم می پرسیدم ، امیر قمصری ; کلمه کلیدی پولی یعنی چه؟

امیر قمصری : وقتی شما به یک شخص یا سایت هزینه ای می دهید تا برای شما بک لینک بسازد ، او شروع می کند به ساخت anchor text های کاملا مشابه اما با حالت های مختلف ، تا بتواند سایت شما را در آن کلمه خاص بالا بیاورد.مثلا اگر شما می خواهید در سوغات شیراز به رتبه اول گوگل بیایید و می خواهید از بک لینک برای افزایش رتبه استفاده کنید ، آن سایت یا فرد که پول گرفته است با استفاده از همین کلمه سوغات شیراز بدون تغییر صده ها بک لینک می سازد و اینجاست که الگوریتم پنگوئن مشکوک می شود !!!

چطور ناگهان ده ها بک لینک با بهترین وضعیت ساخته شده است و … !

برگردیم سر بحث خودمون : بالاخره چی شد!؟

پنگوئن بالاخره در مورد anchor text هست یا نه. هر دو که نمی‌تواند درست باشد.

و هنگامی که من به تحلیل غیر رسمی خودم از سایت‌هایی که تحت مجازات پنگوئن قرار گرفته‌اند در مقایسه با سایت‌هایی که تحت این تأثیر نبوده‌اند می پردازم، می‌بینم که تنها یک چیز وجود دارد که باعث میشود این دو با هم فرق داشته باشند: (حدس بزنید)

.

.

.

.

اعتماد و دیگر هیچ.

تنها من نیستم که در مورد trust (اعتماد) تأکید دارم.

به عبارت دیگر، trust نه تنها به شما کمک می‌کند تا سایتتان را در مقابل آپدیت‌ های گوگل مقاوم‌ تر کنید، بلکه علاوه بر آن به شما کمک می‌کند تا رنکینگ بهتری را در بالاترین موقعیت به دست آورید.

حالا متوجه شدید؟

اما کمی در مورد سئوی منفی !

سئوی منفی = LOL

هیچ شکی نیست که trust فاکتوری است که سایتتان را از آسیب‌های گوگل و آپدیت‌های بعدی مصون نگه می‌دارد.

اما دلیل دیگری برای بررسی اعتماد گوگل به سایت شما وجود دارد که سئوی منفی نام دارد.

این روزها حرفهای زیادی در مورد سئوی منفی هست، ولی روی همرفته خیلی مهم نمی باشد.

چرا؟

چون همانطور که قبلاً هم گفته ام ( و ممکن است شما بخواهید آن را در آینده مد نظر داشته باشید):

“گوگل سایت‌هایی مورد اعتمادش را مجازات نمی‌کند”

اخیراً یکی از رقیب هایم با 50،000 + کامنت‌ سایتم را مورد حمله قرار داد

میدانید بعد چه اتفاقی افتاد؟

هیچی. من حتی تکان هم نخوردم.

چرا؟

چون گوگل به سایت نیوسئو اعتماد دارد و می‌ داند که من هرگز کاری برای دور زدن گوگل انجام نمیدهم.

با توجه به آنچه گفتیم، زمان آن رسیده است که مقداری اعتماد برای سایت خودتان کسب کنید.

در مقاله بعد به آموزش گام به گام کسب اعتبار همیشگی در گوگل خواهم پرداخت.لطفا کمی برای مشاهده مقاله آموزش افزایش رنک در گوگل برای همیشه صبر کنید …

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 266 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:18

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 276 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 10:31

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 242 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 0:35

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 243 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 23:30

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 21:34

با سلام و درود

مشکل اولیه ویرایش پست ها بود..

وقتی میخوام پستی رو ویرایش کنم .. .چیزی نمایش نمیده برای ویرایش کردن...

نسخه ویبولتین 4.2.2

کارهایی که کردم . .

غیر فعال کردن هک ها

استفاده از قالب پیشفرض

خالی کردن کش مروگر

استفاده از سیستم دیگه و تغییر آی پی

تعمیر استاندارد سازی جداول

ریپیر دیتابیس

تغییر فارسی ساز

هیچ کدوم نتیجه نداد...

با آزمایش و خطا به این نتیجه رسیدم . .. پست هایی که متنشون فارسی باشه توی ادیت چیزی نمایش نمیده . . ولی پستهایی که متنشون انگلیسی باشه ویرایش میشه . ..

سپس

مجبور شدم هرچی ریسیدم پنبه کنم و ویبولتین و دیتابیس رو کلا پاک کنم و از اول نصب کنم .. . .

بعد از نصب ویبولتین هیچ چیزی نصب نکردم...فقط فارسی ساز

یک پست تستی ارسال کردم . .هنگام ارسال با ارورهای class_wysiwygparser.php مواجه شدم .. پست ارسال شد . .ولی وقتی میخواستم ویرایش کنم روی ویرایش هنگ میکرد و داخل ویرایش نمیرفت سپس

طبق راهنمایی دوستان جلو رفتم این کدها

کد:

if (preg_match('#attachment.php?attachmentid=(d+)#si', $img_url, $matches) AND preg_match('#class=('|"|)([a-z0-9_-s]+)?s*previewthumbs*([a-z0-9_-s]+)?(\1)#si', $fullurl))
وبا کدهای خود ویبولتین مطابقت داشتن. . و سپس با راهنمایی دوستان کد رو در class_core.php

کد:

 case E_NOTICE: // Just ignore these completely // break;

را به

کد:

 case E_NOTICE: case E_STRICT: case E_DEPRECATED: // Just ignore these completely // break;
تغییر دادم .. .

زمانی که کد رو تغییر در class_core.php دادم... مشکل هنگ ویرایش درست شد...ولی برگشتیم سر خونه اول.. .. یعنی پست با متن فارسی رو ویرایش نمیکنه . . .ولی پست با متن انگلیسی رو ویرایش میکنه . ..

کد رو برداشتم روی ادیت پست دوباره هنگ میکنه....

گفتم موضوع رو بیان کنم و از همفکری شما استفاده کنم .. و ببینم مشکل از چی میتونه باشه و چگونه حل کنم مشکل رو ؟

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 223 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 21:34

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 21:34

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 18:30

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 18:30

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 226 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 17:29

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 17:29

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 17:29

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 14:18

خرید قالب وردپرس, قالب حرفه ای وردپرس, قالب شرکتی وردپرس, قالب های وردپرس غیر رایگان, قالب وردپرس, قالب وردپرس تجاری, قالب وردپرس شخصی, قالب وردپرس شرکتی, قالب وردپرس چند منظوره, قالب وردپرس چند منظوره, قالب وردپرس گرافیکی, قالب گرافیکی وردپرس قالب وردپرس zephyr خلاقانهReviewed by قالب وردپرس on Jan 18Rating: 5.0
قالب وردپرس zephyr یک قالب خلاق و منعطف چند منظوره هستش یک قالب وردپرس بی نظیر و حرفه ای برای ایجاد سایت در وردپرس این قالب با طرح زیبا و حرفه ای که داره خیلی ها رو به سوی خودش جذب کرده به گونه ای که در کمتر از 3 ماه بعد از ارائه شدن در سایت تم فارست به عنوان یکی از طرح های ویژه شناخته شد.اگر ظاهر سایت شما براتون مهم هست و دنبال طرحی شکیل و حرفه ای هستید قالب وردپرس زفایر یکی از آن نمونه قالب های وردپرس هست که نیاز شما رو از این نظر برطرف می کنه.

قالب وردپرس zephyr خلاقانه چند منظوره ومنعطف

قالب وردپرس zephyr برای زمینه کاری های شرکتی , تجاری , گرافیکی , شخصی و سایت هایی که طرح های خاص دارن بسیار مناسب هست , امکانات و قابلیت های بی نظیر این قالب سبب شده تا هر نوع سلیقه ای این قالب رو برای سایتشون انتخاب کنن.
قالب zephyr قالب وردپرس شرکتی زفایر دارای سئو خوب و کاملا بهینه برای موتور جست و جو ها هستش بخش های مختلف قالب و قابلیت ها و المان هایی که در اختیار مدیر سایت قرار میده به گونه ای هستش که میشه باهاش هر نوع طرحی رو پیاده کرد همچنین قالب وردپرس زفایر دارای بخش فروشگاه ساز هم هست که میشه در کنار هر نوع زمینه فعالیتی بخش فروشگاه هم راه اندازی کرد.
قالب وردپرس zephyr در زیر برخی از ویژگی ها قالب وردپرس زفایر رو می تونید مشاهده کنید که به صورت تصویر قرار داده شده . این موارد فقط برخی از قابلیت های بی نظیر قالب وردپرس zephyr می باشد
قالب وردپرس zephyr برخی دیگر از ویژگی های کلیدی قالب وردپرس زفایر

  • دارای کنترل پنل تنظیمات قالب کاملا فارسی
  • دارای دو نوع اسلایدر
  • ایجاد اسلایدر با ویژوال کامپوسر به صورت دو بعدی و سه بعدی
  • ایجاد اسلایدر با افزونه روولیشن اسلایدر وردپرس
  • کاملا سئو شده و بهینه برای گوگل و موتور جست و جوی های دیگر
  • کاربر پسند
  • طرحی خلاقانه و بی نظیر با گرافیک عالی
  • پشتیبانی از ابزارک های وردپرس
  • پشتیبانی از منو ها وردپرس
  • پشتیبانی از مگا منو به صورت زیبا
  • دارای 4 حالت هدر متفاوت
  • قابلیت درون ریزی دمو های قالب
  • دارای برگه ساز قدرتمند ویژوال کامپوسر
  • دارای آیکون های زیبا و حرفه ای برای ایتفاده در قسمت های مختلف سایت
  • قابلیت پارالاکس زیبا و جذاب
  • قابلیت راه اندازی فروشگاه با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • قابلیت چند زبانه شدن با افزونه چند زبانه کردن سایت wpml
  • دارای 50 فونت فارسی با قابلیت اپلود فونت های دلخواه توسط شما
  • بخش نمونه کارها و پروژه های انجام شده
  • دارای الگوی اختصاصی برای برگه ها
  • و بسیار ویزگی ها و قابلیت های بی نظیر دیگر

قالب وردپرس zephyr ارائه شده به صورت بسته نصبی توسط بیگ تم

قالب زفایر وردپرس که توسط بیگ تم ( مرجع قالب های وردپرس در ایران ) ارائه شده به صورت بسته نصبی می باشد و شما با نصب این بسته نصب آسان در کمتر از دو دیقه سایتون دقیقا شبیه به پیشنمایش فارسی خواهد شد و این امر سبب میشه شما وقتتون صرف ایجاد بخش های مختلف نخواهد شد و در کمترین زمان ممکن می تونید سایتتون رو به راحتی و سریع بالا بیارید.
پشتیبانی قالب های ویژه در سایت بیگ تم رایگان می باشد

ارائه نسخه های جدید برای مشتریان بیگ تم رایگان می باشد

نصب و راه اندازی بسته نصبی قالب برای خریدارن بیگ تم رایگان می باشد.

پیشنمایش فارسی قالب وردپرس فاریر

پیشنمایش انگلیسی قالب وردپرس زفایر

قیمت خرید قالب زفایر 65000 هزار تومان + آپدیت های بعدی رایگان

قالب وردپرس zephyr

- - , .

vbiran انجمن ها...
ما را در سایت vbiran انجمن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان vbiran بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 11:57